fredag 2. mai 2008

NKUL neste uke

The newest building at NTNU, for  natural sciencesImage via WikipediaOnsdag til fredag neste uke (7.-9. mai) arrangeres NKUL - Nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanning og læring ved NTNU i Trondheim. Fra St. Hallvard reiser Liv, Anita SO, Gunnar S og Ove + meg, som Kirstis høyre blogghånd, eller noe sånn:) Jeg gleder meg, og det er et spennende program. I tillegg blir det anledning til å treffe en del av bloggerne som jeg og Liv har daglig kontakt med. Ellers må jeg vise fram Livs wiki om sakprosa som hun har laget sammen med sin Vg1-klasse. Les mer på bloggen hennes. Kanskje vi må ha et lite wiki-kurs i løpet våren for å utvide den digitale verktøykassa? Jeg skal prøve det ut med mine elever i kommunikasjon og kultur i arbeid med tegneserien Kylling med svisker.

1 kommentar:

Anonym sa...

God tur, god fornøyelse og håper det blir flott utbytte !